دبیر موسسه دادآفرین فارس:

مسابقات موشک های آبی بزرگترین رقابت خلاقیتی کشور است

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۳:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۶۶۶
مسابقات موشک های آبی بزرگترین رقابت خلاقیتی کشور است
دبیر موسسه دادآفرین فارس گفت با توجه به تعداد شرکت کننده مسابقات موشک های آبی بزرگ ترین مسابقات خلاقیتی کشوری معرفی شده است.
حمیدرضا اسلامی درگفتگو با خبرنگار برنا از فارس اظهارداشت: موسسه دادآفرین فارس  ازسازمان های مردم نهاد جوان اداره کل ورزش و جوانان فارس  و برگزار کننده فعالیت های خلاقیت در استان  است که توانسته است به عنوان تنها موسسه ای استان مجوز رسمی از آموزش و پرورش فارس برای برگزاری فعالیت های خلاقانه دانش آموزی دریافت کند.
وی ادامه داد: از این رو در راستای ترویج فعالیت خلاقیت و مبارزه با منزوی شدن افراد و بازی های مخرب رایانه ای این موسسه در آذر ماه جذاب ترین و بزرگ ترین مسابقه خلاقیت را در شهر شیرازتحت عنوان موشک آبی را با حضور ۱۶۰۰ نفر شرکت کننده از ۵۰ مدرسه دخترانه و پسرانه در شهر شیراز برگزار کرد که آیین اختتامیه این رویداد  نیز ۲۱ دی ماه برگزار شدو  به ۱۲۰ نفر از برگزیدگان هدایایی اهداگردید.
دبیر موسسه دادآفرین فارس تاکید کرد: تیم اجرایی این رویداد بزرگ را ۲۰ نفر از جوانان خلاق و دارای تحصیلات عالیه تشکیل می دهند که به دنبال شکوفا کردن استعداد نوجوانان توانمند شیرازی هستند.
اسلامی خاطرنشان کرد:  موسسه داد آفرین فارس درشرایط کنونی در حال برگزاری مسابقات موشک های آبی در شهرستان های استان فارس است  و با برنامه ریزی های انجام شده در تابستان سال ۹۷ رقابت های استانی موشک های آبی با حضور شرکت کنندگانی از سراسر استان برگزار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز