کشف بیش از ۲۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۶:۳۱
کد خبر: ۶۶۶۰۴۷
کشف بیش از ۲۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی در 24 ساعت گذشته، 283 کیلو و 300 گرم مواد مخدر در شهرستان های نی ریز، قیروکارزین و فسا کشف کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان "نی ریز" هنگام ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و دستور ایست دادند.
وی افزود: راننده خودرو یاد شده بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، این خودرو متوقف و در بازرسی از آن 198کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان فسا، یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را در محور فسا به سمت شیراز، شناسایی و با همکاری ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد آن را متوقف کردند.
سردار گودرزی تصریح کرد: راننده این وسیله نقلیه دستگیر و در بازرسی از این خودرو 75 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.
وی ابراز داشت: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان "قیروکارزین" به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند و خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو، 9کیلو و 500 گرم تریاک کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با اشاره به نتایج مطلوب ماموریت های پلیسی که با همکاری مردم انجام می شود، از آنان خواست؛ در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به خدمتگزاران خود در انتظامی فارس اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز