مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

فضای فرهنگ و هنر به سمت قرآن و مسجد سوق داده شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۸:۳۴
کد خبر: ۶۶۶۵۰۹
فضای فرهنگ و هنر به سمت قرآن و مسجد سوق داده شود
مدیرکل رهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: امیدوارم سه گروه دبیرخانه کانون های مساجد، گروه قرآن و عترت و شورای قرآنی بتوانند در جوار قرآن و مسجد، فضای فرهنگ و هنر را بیش از پیش به سمت قرآن و مسجد سوق بدهند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، بهزاد مریدی اظهارداشت:قرار گرفتن دبیرخانه کانون های مساجد فارس، بخش قرآن و عترت اداره کل، شورای توسعه قرآنی، خبرگزاری شبستان و خبرگزاری رضوی در کنار هم می تواند برای مسجد و قرآن مفید واقع شوند و فضای معنوی بیشتری را ایجاد کنند. دکتر مریدی با تاکید بر اینکه امیدوارم سه گروه دبیرخانه کانون های مساجد، گروه قرآن و عترت و شورای قرآنی بتوانند در جوار قرآن و مسجد، فضای فرهنگ و هنر به سمت قرآن و مسجد سوق بدهند، اظهار داشت: تغییر تحولات خوبی در دبیرخانه کانون های مساجد شکل گرفته است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تاکید براینکه فضای فرهنگ و هنر با مشارکت دبیرخانه کانون های مساجد، گروه قرآن و عترت و شورای قرآنی می تواند به سمت قرآن و مسجد سوق پیدا کند، اظهارامیدواری کرد تا فضای متفاوت تری را در حوزه هنرهای دینی و قرآنی شاهد باشیم.
وی همچنین مسجد را به عنوان یکی از مهمترین ارکان دین اسلام دانست و گفت: امیدواریم با فعالیت فعالان قرآنی فضای معنوی بیش از پیشی را برای استان شاهد باشیم. وی همچنین با اشاره به مجاورت مکانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس، گروه قرآن و عترت، شورای توسعه قرآنی، خبرگزاری شبستان و خبرگزاری فرهنگ رضوی در کنار یکدیگر، این همنشینی را زمینه ساز هم افزایی توانمندی ها در راستای ایجاد فضای معنوی بیشتر در استان عنوان کرد.
نظر شما