مدیر کل ورزش و جوانان فارس :

ورزش باعث نشاط اجتماعی می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۸:۱۰:۲۴
کد خبر: ۶۶۶۵۱۵
ورزش باعث نشاط اجتماعی می شود
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت : ورزش می تواند به نشاط اجتماعی کمک کند از این رو رشته قایقرانی نیز یکی از این رشته های مفرح و با نشاط است .
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس ، حیدرعلی کامیاب کلانتری در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان فارس با بیان این مطلب اظهار داشت : نگاه ما به ورزش فقط نگاه حرفه ای و قهرمانی نیست وبا توجه به تاکید رییس جمهور و استاندار فارس به ایجاد امید و نشاط اجتماعی لازم است با همگانی کردن ورزش در کنار مدال آوری بدنبال ایجاد نشاط اجتماعی باشیم که ورزش به خوبی می تواند این مهم را محقق نماید .
وی گفت : با توجه به اولویت بندی در 3 سال گذشته سعی شده است که در تمامی رشته ها در استان مکان اختصاصی ایجاد شود و هیات ها بتوانند ضمن تمرین درآمد حداقلی نیز برای خود داشته باشند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد : مردم به ورزش قایقرانی علاقمند هستند و با توجه به مدال آوری این رشته می توان با همگانی کردن آن بستر را جهت استعدادیابی قهرمانی آماده کرد.
کامیاب افزود: اداره کل به ورزش قایقرانی نگاهی ویژه و تخصصی خواهد داشت و از لحاظ سخت افزاری و مالی از این ورزش حمایت خواهد کرد ضمن آنکه از رییس فدراسیون هم می خواهیم تا با توجه به حضور قهرمانان و پتانسیل های موجود در استان از این رشته در استان فارس بیش از پیش حمایت کنند .
در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان فارس که با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی و مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد محمد حسین همت یار تنها کاندیدای این هیات با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیات قایقرانی اسنان فارس انتخاب شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز