اسحاق جهانگیری میهمان جوانان ایران در شهر شیراز

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۱:۴۳
کد خبر: ۶۶۶۷۵۶
اسحاق جهانگیری میهمان جوانان ایران در شهر شیراز
رئیس ستاد برگزاری مجمع ملی جوانان گفت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در آیین اختتامیه اولین مجمع ملی میهمان جوانان ایران اسلامی در شهر شیراز خواهد بود.
علی رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا ازفارس اظهارداشت: درادامه سیاست های دولت تدابیر و امید و مشارکت هرچه بیشتر جوانان درجامعه و پرداختن به مسائل این قشر، مجمع ملی جوانان برای اولین بار با حضور 300 نفر ازجوانان  و مقامات ارشد کشور  در تاریخ 5 تا 7 بهمن درشهر شیراز برگزار می شود.
وی ادامه داد: سال قبل در سراسر کشور با برگزاری انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد اعضاء مجمع هر استان مشخص شدند و برای تصویب اساسنامه منتخبین استانهای سراسر کشور در شیراز حضور خواهند داشت.
معاون فرهنگی و امورجوانان فارس افزود:  دراین مجمع شش پنل تخصصی برگزار می شود و جوانان ضمن دیدار با نمایندگان مجلس به بحث و بررسی دررابطه با مفاد اساسنامه  می پردازند.
 رئیس ستاد برگزاری مجمع ملی جوانان  تاکید کرد: درتاریخ  شنبه 7 بهمن  با حضور معاون اول  رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان،  وزیر ارتباطات ، معاون علم و فن آوری رئیس جمهور  و برخی دیگر از اعضاء هیات دولت  ازاساسنامه مجمع ملی جوانان کشور رونمایی می شودو پس از آن نشست صمیمانه جوانان با وزرا و مقامات درسالن شهید امامی استانداری برگزار می گردد.
رضایی خاطر نشان کرد: مجمع جوانان مسیری است در جهت ایجاد یک تشکل مستقل برای پیگیری حقوق و خواسته های جوانان و سازمان های مردم نهاد سراسر ایران که درراستای شعار دولت مبنی براهمیت به جوانان و تحقق حقوق شهروندی تشکیل شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز