اهداء نشان جشنواره فیلم فجر به سرپرست فرهنگ و ارشاد فارس

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۱:۵۶
کد خبر: ۶۷۰۶۳۹
اهداء نشان جشنواره فیلم فجر به سرپرست فرهنگ و ارشاد فارس
از طرف انجمن فیلم، عکس و پویانمایی فارس، نشان جشنواره فیلم فجر شیراز و انجمن یاد شده به غلامرضا یوسفی نژاد سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اهداء شد و در این راستا وی همراهی انجمنها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را رمز پیشبرد اهداف حوزه فرهنگ و هنر دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در نخستین دیدار خود با معاونین، روسای اداره کل و مسئولان انجمن های فرهنگی، ادبی و هنری به تشریح برنامه های پیش روی استان پرداخت و رحلت «بانوى عالم» را تسلیت گفت و بیان داشت: ما باید سرمشق از این خاندان بگیریم، بانوان ما از بانوانشان و مردان ما از مردانشان؛ چونکه آنها زندگى خودشان را از براى طرفدارى مظلومین و احیاى سنت الهى وقف کردند.
غلامرضا یوسفی نژادادامه داد: ما نیز در آستانه فرا رسیدن ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی بر این مهم تاکید داشته و پیروزی ملت سربلند ایران اسلامیمان را ارج می نهیم و با همراهی انجمن های فرهنگی ادبی و هنری و حمایت هنرمندان استان به همین مناسبت برنامه هایی را اجرا داشته تا در این راستا دلاورمردیها، ایثارگری و شهادت مردان و زنان انقلاب میهن را پاس بداریم.
وی با تاکید براینکه همراهی انجمنها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رمز پیشبرد اهداف حوزه فرهنگ و هنر است،افزود: جشنواره بین المللی فیلم، تئاتر، شعر و هنرهای تجسمی فجر در شیراز، بعد از جشنواره موسیقی برپا خواهد شد و این فعالیت های که به تبرک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، نشان از همراهی اصحاب فرهنگ، ادب و هنر و انجمن ها برای رسیدن به چشم انداز توسعه فرهنگی خواهد بود.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس آیین گشایش هفدهمین جشنواره فیلم فجر فارس را توسط انجمن فیلم، عکس و پویانمایی جمعه ١٣ بهمن به میزبانی مجموعه فرهنگی هنرشهر آفتاب در ساعت ١٨ را با حضور مقامات استان و دیگر چهره های هنری و فرهنگی استان و اهالی سینما و نمایش فیلم "بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی اعلام داشت و گفت: در این مراسم از رسول اف به عنوان تهیه کننده و معادی کارگردان تجلیل و نشست نقد و بررسی فیلم نیز پس از اکران برپا خواهد شد.
یوسفی نژاد بیان داشت: در این مراسم، معادی کارگردان و عوامل دیگری از فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» در مجموعه سینماهای یادشده حضور خواهند داشت و به مناسبت آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی فرش قرمز گشایش هفدهمین جشنواره فیلم فجر گسترده می شود و این در حالیست که فیلم یاد شده به تهیه کنندگی احسان رسول اف و پیمان معادی در بخش مسابقه سینمای ایران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ایران قرار دارد.
در پایان این نشست، از طرف انجمن فیلم، عکس و پویانمایی فارس، نشان جشنواره فیلم فجر شیراز و انجمن یاد شده به غلامرضا یوسفی نژاد سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اهداء شد.
یادآور می شود: تاکنون برای هفدهمین جشنواره فیلم فجر فارس به میزبانی شیراز تهیه کنندگان ١٨ عنوان فیلم بخش مسابقه سینمای ایران اعلام آمادگی کرده اند و آدرس های الکترونیک ذیل برای اطلاعات بیشتر در دسترس میباشد
نظر شما