سارق ساختمان های نیمه کاره با ۳۰ فقره سرقت روانه زندان شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۹:۵۳
کد خبر: ۶۷۴۳۰۱
سارق ساختمان های نیمه کاره با ۳۰ فقره سرقت روانه زندان شد
فرمانده انتظامی استان گفت: سارق وسایل ساختمان های نیمه کاره با تیزبینی ماموران انتظامی شهرستان شیراز با 30 فقره سرقت دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: ماموران کلانتری "37 بهارستان" شهرستان شیراز در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند فردی در حال سرقت جک فلزی از یک ساختمان در حین ساخت می باشد که بلافاصله با سرعت عمل، وی را دستگیر کردند.
وی  با اشاره به اینکه متهم برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی منتقل شد، افزود: این سارق حرفه ای و سابقه دار، در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 30 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شیراز اقرار کرد.
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: کلیه صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون 11 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.
سردار گودرزی ضمن تأکید بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء نظم اجتماعی خاطر نشان کرد : رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیسی توسط آحاد مردم، ارتقاء نظم و امنیت را در سطح استان به دنبال خواهد داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز