فرمانده انتظامی استان فارس:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در داراب

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵:۰۴
کد خبر: ۶۷۴۳۰۲
ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در داراب
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب، سوداگران مرگ در انتقال 160 کیلوگرم تریاک ناکام ماندند.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب با انجام کارهای اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی درمحور بندرعباس-داراب اقدام به شناسایی دو خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر و اسکورت محموله کرده و با تعقیب و مراقبت، اجرای کمین و استفاده از علائم هشداری به خودروها ایست داده می شود که رانندگان به ایست ماموران توجهی نکرده و اقدام به فرار می کنند.
سردار گودرزی تصریح کرد: در نهایت هر دو دستگاه پژو 405 با شلیک ماموران متوقف و راننده و سرنشینان خودروها با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودروها اقدام به فرار کردند.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از خودروها160 کیلوگرم تریاک کشف که برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری کماکان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره برای حفظ و سلامت جامعه قدم بر می دارد و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت دنبال می شود.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز