تولیت حرم حضرت شاهچراغ(ع):

راهپیمایی ۲۲ بهمن تبعیت و حمایت از مقام معظم ولایت و پشتیبانی از مسئولین دلسوز نظام است

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۷:۴۷:۳۷
کد خبر: ۶۷۵۵۹۹
راهپیمایی ۲۲ بهمن تبعیت و حمایت از مقام معظم ولایت و پشتیبانی از مسئولین دلسوز نظام است
تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام)، در آستانه فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز فارس از آحاد مردم ولایتمدار برای شرکت در این راهپیمایی باشکوه دعوت به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری برنا  از فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب بیان کرد:  یکی ار اهداف اصلی حضور در راهپیمایی 22 بهمن، زنده نگه داشتن این روز بزرگ است. همانگونه که خداوند متعال در آیه 5 سوره ابراهیم به حضرت موسی(ع) می‌فرماید: "وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّه"و روزهاى خدا را به آنان یادآورى کن.
هدف دیگر از حضور در این راهپیمایی را شکرگزاری به درگاه خداوند متعال دانست و اضافه کرد: در این روز، سرنوشت ملت با شرافت و ایثارگر ایران، رقم خورد و این روز خجسته از این رو بسیار با اهمیت است.
قائم مقام جامعه روحانیت شیراز تاکید کرد: 22 بهمن روز عنایت نعمت الهی به یک ملت است و این راهپیمایی شکرانه این نعمت است.
وی ادامه داد: این راهپیمایی نوعی نمایش انسجام، وحدت و اعلام وفاداری نسبت به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این باعث یأس دشمنان است.
آیت الله دستغیب، حضور هرچه باشکوه تر مردم در این راهپیمایی را در سال جاری بسیار پراهمیت دانست و متذکر شد: امسال دشمنان انقلاب اسلامی مِن جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران آن ها در صدد هستند تا در جهان اینگونه وانمود کنند که بین ملت عزیز و گرامی ایران و مسئولین محترم نظام، رخنه و شکاف ایجاد شده و البته مردم عزیز ما در هر فرصتی این یاوه گویی ها و خیال پردازی های آن ها را به طور قاطع پاسخ داده و اِن شاءالله عموم مردم در این راهپیمایی 22 بهمن هم به صورت گسترده و منسجم تر از هر سال حضور پیدا خواهند کرد تا هم نشانی از وحدت امت اسلامی باشد و هم تبعیت و حمایت از مقام معظم ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و هم پشتیبانی از مسئولین دلسوز نظام که اِن شاءالله موفق و موید باشند
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز