سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری شیراز:

شهرداری شیراز امسال خانه تکانی کتاب می کند

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۷۷۲۰۶
شهرداری شیراز امسال خانه تکانی کتاب می کند
سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای طرح معاوضه کاغذ باطله و کتاب های کهنه با کتاب های نو در ماه های پایانی سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سید عباس آتش زمزم با اشاره به اهمیت و نقش مطالعه در افزایش فرهنگ شهروندی گفت: این طرح علاوه بر کمک به خرید و مطالعه کتاب، با مأموریت های شهرداری نیز تطابق دارد. وی افزود: در این طرح فرهنگ بازیافت نیز ترویج خواهد شد و یادآوری می شود که کاغذ زباله نیست.
وی با بیان اینکه امسال طرح تعویض کاغذ باطله با کتاب توسط شهرداری 27 اجرا در نقاط مختلف شیراز داشته است افزود: در آخرین اجرای این طرح بیش از 1500کیلوگرم کاغذ باطله با بیش از 50 هزار جلد کتاب معاوضه شد و نمایشگاه کتاب مربوطه که با استقبال خوب شهروندان روبرو شده است بیش از 150هزار نفر بازدید کننده داشته است.
سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازگفت: در طرح خانه تکانی کتاب که از 17 بهمن به مدت یک ماه برپاست، فرهنگسراهای کتاب، جوان، انتظار و رسانه و شهرداری منطقه 2 میزبان علاقمندان به کتاب خواهند بود و شهروندان شیرازی می توانند هرچیزی که از جنس کاغذ و مقوا باشد را به قیمت هر کیلو  300تومان به مراکز برپایی این طرح تحویل دهند و کتاب های نو را نیز با 50درصد تخفیف خریداری نمایند.
آتش زمزم افزود: 28 بهمن تا 3 اسفند نیز فرهنگسراهای شهروند و علوی به مکان های اجرای این طرح خواهند پیوست .
وی  طرح خانه تکانی کتاب را در راستای تحقق  شعار شهردار شیراز مبنی بر شهر سبز پایدار و شهروند فرهنگ مدار معرفی کرد و افزود: هرچه ارتباط با کتاب در میان شهروندان تقویت شود قطعاً توسعه فرهنگ شهروندی نتیجه آن خواهد بود
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز