استاندار فارس:

لزوم بهره مندی از ظرفیت های برجسته صدرا برای مبدل شدن به شهری با آینده ای سبز

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۷:۳۶
کد خبر: ۶۷۸۴۲۸
لزوم بهره مندی از ظرفیت های برجسته صدرا برای مبدل شدن به شهری با آینده ای سبز
استاندار فارس گفت: برجستگیهای شهر جدید صدرا در آینده ای نزدیک این شهر را با عنوان نماد شهر گردشگری، علمی و سلامت معرفی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، با حضور استاندار فارس،معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولین استانی آیین افتتاح 450 واحد مسکن مهر، دو باب مدرسهدوازده کالسه و کلنگ زنی بهسازی و تعریض محور صدرا - دوکوهک برگزار شد.
مهندس اسماعیل تبادار در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر با اشاره به اینکه اساسو ارکان برپایی شهر صدرا میتواند قوتی در کنار کلان شهر شیراز و مفر تفریحی و زندگی آرام ومایه آسایش باشد، گفت: گذشته تجارب سختی را به ما القا کرده است؛ اما باید از آن گذر کرد وبرای اهداف بزرگ گام برداشت.
وی افزود: آوازه صدرا در سالهای گذشته چندان زیبنده این شهر نبود و رسیدگی بهبعضی مسائل نیز به سیستم قضا واگذار شد در این میان حتی عملکرد مطلوب مسئولین در این شهرنیز در پرتو نابسامانی های موجود زیر سؤال می رفت که خوشبختانه این معضلات با تدبیر و درایترفع شد و امروز شاهد بسامانی در مدیریت شهر صدرا هستیم.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد مجال فراهم شده امکان رفع انتظارات مردم و توقعات آنها را ایجاد کند.مهندس تبادار بهره برداری از دو مدرسه 12 کالسه را با توجه به دو شیفته یا استیجاری بودن برخیمدارس نشان دهنده توجه به مؤلفه مهم آموزش دانست.
استاندار فارس ایجاد بیمارستان پیوند کبد در صدرا را ارمغان آورنده جایگاهی ویژه برای این شهرخواند و بیان داشت:این موضوع برای فارس اهمیتی منطقه ای و بین المللی دارد همچنین ایجادزمینه های گردشگری و توسعه پردیس دانشگاهی دانشگاه آزاد و نیز انتقال دانشگاه صنعتی از شیرازبه این شهر از برجستگیهای شهر جدید صدراست که آن را در آینده باعنوان نماد شهر گردشگری،علمی و سلامت معرفی خواهد کرد.
مهندس تبادار بر ضرورت توسعه شهری صدرا برمبنای اسناد بالا دستی تأکید کرد و گفت: توسعهمحورهای ارتباطی صدرا از جمله ایجاد گذر از دوکوهک به فوریت در دستور کار قرار گرفت و بهزودی دیگر گذرها نیز ایجاد میشود؛ همچنین انتظارات مردم درباره ایجاد آرامستان و دیگر مسائلبه زودی برآورده خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز