مجری نمایشگاه بین‌المللی کیتکس:

نمایشگاه بین‌المللی دست‌آوردهای آی‌تی در کیش برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۹:۳۶
کد خبر: ۶۷۸۴۹۸
نمایشگاه بین‌المللی دست‌آوردهای آی‌تی در کیش برگزار می‌شود
اردیبهشت ماه سال آینده جزیره‌ی کیش میزبان نمایشگاهی بین‌المللی با عنوان کیتکس با هدف عرضه‌ی آخرین دست‌آوردهای حوزه‌ی آی‌تی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مدیرعامل شرکت فروغ‌افکار و مجری نمایشگاه بین‌المللی کیتکس در جمع خبرنگاران گفت: معرفی توانمندی‌ها، دست‌آوردها و افراد توانمند در حوزه‌ی آی‌تی، از اهداف نمایشگاه کیتکس است. 
جواد مرادپور با اشاره به برنامه‌های هدف‌مند سازمان مناطق آزاد کیش برای هوشمندسازی و تبدیل به شهر خلاق در حوزه‌ی مدیاآرت، برگزاری نمایشگاه کیتکس فرصت مناسبی برای معرفی شرکت‌های توانمند در حوزه آی‌تی است، ضمن اینکه به توسعه زیرساخت‌ها در این جزیره نیز کمک می‌کند. 
او یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه کیتکس را ایجاد پاویونی بین‌المللی برای تکمیل زنجیره «علم و فناوری، تجاری‌سازی و تولید ثروت» برشمرد و افزود: حضور مراکز علمی معتبر و شناخته‌شده در این نمایشگاه می‌تواند شرکت‌های فعال کشور را برای دست‌یابی به این زنجیره حرکت دهد که منافع آن نیز همچون ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای همگان خواهد بود. 
مجری نمایشگاه کیتکس، این حرکت را یک ماراتن کارآفرینی دانست و گفت: یکی از بسترهای کارآفرینی مباحث تولید اپلیکیشن و انیمیشن است و نمایشگاه کیتکس فضایی را فراهم خواهد کرد تا شرکت‌ها و افراد فعال و تولیدات جدید این حوزه به بازارهای جهانی معرفی شده و عرصه برای کارآفرینی مهیا شود. 
او با بیان اینکه نمایشگاه کیتکس در فضایی به وسعت 14 هزار مترمربع برپا می‌شود، محورهای این نمایشگاه را شهر هوشمند، اینترنت اشیاء و مدیا آرت، معرفی و اضافه کرد: فراخوان شرکت در این نمایشگاه از بیست و سوم بهمن آغاز شده است و ثبت‌نام از متقاضیان تا دهم فروردین 97 ادامه دارد. 
مرادپور زمان برگزاری نمایشگاه کیتکس را سوم تا ششم اردیبهشت اعلام و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های شیراز و فارس در حوزه‌‌های مختلف آی‌تی، امیدوار هستیم که شاهد حضور مناسب و تاثیرگذار شرکت‌ها و افراد خصوصا شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم. 
او با اشاره به انجام مکاتباتی با سازمان‌های مختلف نظیر پارک علم و فناوری شیراز برای همراهی در این نمایشگاه، گفت: مسابقه‌هایی نظیر بازی‌های رایانه‌ای و ربات‌ها در کنار برنامه‌ها و نشست‌های عملی در مدت برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی شده است. 
مرادپور تاکید کرد که این نمایشگاه هدف عرضه‌ی جدید‌ترین دست‌آوردها و توانمندی‌های حوزه‌ی آی‌تی دنبال می‌کند و برگزارکنندگان امیدوار هستند که بتوانند آن را در تقویم نمایشگاهی این حوزه ثبت و هر سال آن را برگزار کنند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز