استاندار فارس:

عدم حضور مدیران در جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان پیگیری می شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۳:۴۰
کد خبر: ۶۷۹۷۰۴
عدم حضور مدیران در جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان پیگیری می شود
استاندار فارس از عدم حضور برخی از مسئولان نهادها، اداره ها و سازمان هایی که قرار بود در ستاد ساماندهی امورجوانان استان فارس شرکت کنند، انتقاد کرد و گفت: دلیل حاضر نبودن مدیرانی که موظف بودند در این جلسه حضور یابند، پیگیری می شود.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، اسماعیل تبادار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس اظهارداشت: همه مسئولان باید به امور مربوط به جوانان اهمیت دهند تا زمینه رشدو بالندگی این قشر تاثیرگذار فراهم شود.
وی سپس از دستگاه های مختلف خواست برای حل مشکلات جامعه از قابلیت ها و توانمندی های سازمان مردم نهاد بیشتر بهره گیرند و از این طریق زمینه ایجاد جامعه ای شاد و سالم را فراهم سازند.
استاندار فارس با تاکید براینکه باید به جای جوان گفتاری به جوان باوری اهمیت دهیم و نشاط، شادی و به ویژه سلامت را برای جامعه مهیا سازیم، بیان کرد: پیش از اینکه به کمیت سازمان های مردم نهاد بپردازیم ابتدا باید به کیفیت آنها توجه و پس از آن برایشان مجوز فعالیت صادر کنیم.
تبادار درادامه ، به نقش سازمان های مردم نهاد در پیشرفت کشورهای توسعه یافته اشاره کرد و افزود: کشورهایی که در عرصه علم و سایر امور پیشرفت کرده اند از ظرفیت های جوانان جامعه خود به عنوان یک فرصت استفاده کرده و زمینه حرکت رو به جلو آنان را فراهم ساخته اند.
برگزاری موفق نخستین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد
وی ادامه داد: نخستین همایش مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوان کشور که پنجم بهمن ماه 96 به میزبانی شیراز برگزار شد، فرصت بسیارخوبی مهیا کرد تا جوانان بهتر بتوانند شور، خلاقیت و توانایی های خود را نشان دهند.
استاندار فارس درادامه به پاره ای از مشکلات جوانان از جمله بالا رفتن سن ازدواج این قشر از جامعه اشاره کرد و گفت: جوانی که قصد ازدواج دارد ابتدا موضوع داشتن کار و مسکن را مطرح می کند که به درستی باید از آن برخوردار باشد چرا که یک جوان از این 2 موضوع مهم برخوردار نیست این پرسش را مطرح می سازد، چرا ازدواج کنم و مسئولیت یک نفردیگر راهم برعهده گیرم زیرا اگر این امر صورت گیرد به دلیل بروز مشکلات بعدی منجر به طلاق می شود.
تبادار اظهارامیدواری کرد سازمان های مردم نهاد نیز برای حل موضوع اشتغال و ازدواج جوانان راهکارهای عملی و اجرایی مناسبی ارائه دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز