مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

سازمان های مردم نهاد جوان به دنبال اعتلای نام ایران هستند

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۶:۵۴
کد خبر: ۶۷۹۷۰۹
سازمان های مردم نهاد جوان به دنبال اعتلای نام ایران هستند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: سازمان های مردم نهاد جوان به دنبال اعتلای نام ایران هستند و برای تحقق این موضوع تلاش های فراوانی را انجام میدهند.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، حیدر علی کامیاب کلانتری در ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس اظهار داشت :جوانانی که به اعتلای این مرز و بوم اعتقاد دارند در قالب  سازمان های مردم نهاد و در حوزه‌های مختلف ضمن تمرین مشارکت و نقش پذیری اجتماعی بسیاری از دغدغه‌های حوزه‌های مختلف نظیر فرهنگ و اجتماع را برطرف کرده اند.
وی سپس به افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد استان فارس اشاره کرد و افزود: با مشارکت دادن جوانان در حوزه های مختلف  باید تلاش کنیم تا یک اعتمادسازی جدید پیرامون این نسل شکل گیرد.
 دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس  درادامه به حضور سازمان های مردم نهاد جوان در محلات آسیب پذیر مانند سنگ سیاه اشاره کرد و ابرازداشت: فعالیت سازمانهای مردم نهاد جوانان در این محلات باعث شد تا برنامه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان در این محله  و سایر محلات آسیپ پذیر برگزارشود وزمینه نشاط و شادی جوانان فراهم شود.
 مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ضمن اشاره به افتتاح اولین خانه جوان کشور دراستان فارس گفت: به منظور حمایت هرچه بیشتر از فعالیت های جوانان فارسی این خانه جوان افتتاح شد که باتوجه به عملکرد مطلوب آن وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت طرح ایجاد خانه جوان را در سراسر کشور عملیاتی کند.
کامیاب درادامه عملکرد حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: برگزاری برنامه های بین المللی درپروژه پایتختی جوانان جهان اسلام  ومیزبانی مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان تجربه‌ای گرانبها و رزومه ای قوی برای جوانان شهر شیراز و استان فارس بود که با تلاش دست اندرکاران حوزه جوانان و همکاری مطلوب سازمان های مردم نهاد عملیاتی شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز