دستگیری کیف قاپ حرفه ای با ۳۰۰ فقره سرقت در شیراز

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۱:۵۹
کد خبر: ۶۸۰۳۶۹
دستگیری کیف قاپ حرفه ای با ۳۰۰ فقره سرقت در شیراز
فرمانده انتظامی استان گفت: فرد سارقی که به تنهایی و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت بیش از 300 فقره کیف قاپی در شیراز انجام داده بود، توسط پلیس فارس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "احمد علی گودرزی " اظهارداشت:کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه یک فرد سارق و کیف قاپ را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: با تلاش مأموران فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه فرد کیف قاپ در بازجویی های انجام گرفته به 300 فقره کیف قاپی در شهر شیراز اقرار کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این فرد حدود 300 کیف سرقتی به همراه بیش از 500 فقره مدارک هویتی افراد مالباخته کشف شد.
سردار گودرزی با بیان اینکه این فرد دارای سابقه کیفری می باشد، افزود: سارق به تنهایی و با پوشش کلاه کاسکت های مختلف و همچنین پوشاندن پلاک موتورسیکلت خود اقدام به کیف قاپی از شهروندان در مناطق مختلف شیراز می کرد.
وی با بیان اینکه در این راستا 4 نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، به شهروندان هشدار داد با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و شلوغی سطح شهر، در هنگام خرید و حضور در بازار مراقب وسایل خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز