وزیر گردشگری و توریسم سلطنت عمان به شیراز سفر می کند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۴:۲۳
کد خبر: ۶۸۱۵۸۵
وزیر گردشگری و توریسم سلطنت عمان به شیراز سفر می کند
مدیرکل اداره میراث فرهنگی فارس از سفر احمد بن ناصر المحرزی وزیر گردشگری و توریسم سلطنت عمان و هیات همراه در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه به شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مصیب امیریاظهارداشت: سفر دو روزه وزیر و هیات همراه با هدف بررسی و بازدید از ظرفیتها و زیر ساختهای گردشگری سلامت شهر شیراز و تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان انجام می شود.
این مقام مسئول افزود: از برنامه ها پیش بینی شده برای هیات عمانی نشست با استاندارفارس و مقامات استانی، بازدید از بیمارستانهای دارای واحد بین المل (IPD)، نشست تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف ، بازدید از پروژه های مرمتی و جاذبه های مهم تاریخی شیرازمی باشد.
بنابراین گزارش شهر شیراز با برخورداری از ده‌ها بیمارستان مجهز فوق تخصصی همواره به عنوان قطب گردشگری پزشکی جنوب ایران شناخته شده است و مقصد مناسبی برای توریسم درمانی در منطقه می باشد.
پتانسیل‌های شیراز در حوزه‌های پزشکی از جمله قلب و عروق، کبد، جراحی چشم، جراحی پلاستیک، نازایی، مغز و اعصاب و انواع پیوند‌ها درکشور، خاورمیانه و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به خوبی شناخته شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز