مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

پیشنهاد میدهیم در هفته تربیت بدنی یک روز را بنام پیشکسوت نام گذاری شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷:۰۵
کد خبر: ۶۸۲۱۶۸
پیشنهاد میدهیم در هفته تربیت بدنی یک روز را بنام پیشکسوت نام گذاری شود
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : پیشنهاد می دهیم در تقویم ورزشی و در هفته تربیت بدنی و ورزش یک روز را به عنوان روز پیشکسوت نام گذاری شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حیدرعلی کامیاب  اظهار داشت : حضور پیشکسوتان در کنار ورزش مایه دلگرمی جوانان است و اگرکاری برای موسفیدهای رشته های مختلف ورزشی انجام می دهیم برحسب وظیفه است.
وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان در عرصه فرهنگی اجتماعی و ورزش شان و جایگاه ویژه ای دارند و همیشه حضورگرمشان درورزش برای جوانان انگیزه ایجاد می کند ، حتی گاهی اوقات درسفرهای شهرستان مشاهده می کنم که نیمه های شب این عزیزان مسابقه برگزار می کنند،که این نشان دهنده شور و اشتیاق بزرگان در ورزش است.
کامیاب با بیان اینکه دراین رده سنی بهترین کار نشست های صمیمانه و دوستانه است گفت : بنده بهترین لحظات عمرم را دراردوهای شما گذرانده ام و همه تلاشم را انجام می دهم تا بهترین لحظات تفریحی ورزشی را برای شما بوجود آورم زیرا هزینه کردن برای زحمت کشان ورزش جذب سرمایه است.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: به منظور حضور پیشکسوتان در کنار هم در تلاشیم قبل از پایان سال برنامه ای تفریحی و سیاحتی برای شما داشته باشیم که بتوانید با کنار هم بودن تبادل افکار و اندیشه صورت پذیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در تلاشیم و پیشنهاد می دهیم تا در هفته تربیت بدنی و ورزش یک روز را به نام روز پیشکسوتان نام گذاری کنیم عنوان کرد: پیشکسوتان عزیز باید سال 97 را با یک رویکرد جدید شروع کنند و با برگزاری دو جشنواره بتوانند روزهای خوب را برای خود رقم بزنید زیرا اکثر شهرستانهای استان فارس دارای امکانات خوابگاهی هستند و به راحتی امکان جمع کردن پیشکسوتان درشهرستانها وجود دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز