دبیر همایش ملی ریحانه النبی:

اسامی برگزیدگان بخش شعر دومین جایزه ادبی ریحانه اعلام شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۲۳۴۵
اسامی برگزیدگان بخش شعر دومین جایزه ادبی ریحانه اعلام شد
دبیر همایش ملی ریحانه النبی با اشاره به استقبال کم‌نظیر شاعران آئینی از سراسر کشور در مقاطع سنی مختلف در بخش شعر این جایزه ادبی اظهار داشت:بیش از 2700 اثر شعری در قالب‌های مختلف سنتی و نو به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که در نهایت 4 نفر برگزیده شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،بهزاد مریدی  اظهارداشت: مقام نخست به همراه لوح تقدیر و 30 میلیون ریال جایزه نقدی به ایوب پرندآور از شهرستان جهرم، مقام دوم به همراه لوح تقدیر و 20 میلیون ریال به عالیه مهرابی از شهر یزد، مقام سوم به همراه لوح تقدیر و 10 میلیون ریال به حمید چشم‌آور از کرج تعلق می‌گیرد و لوح افتخار به همراه 5 میلیون ریال و تقدیر ویژه به سما روشنایی از شهر قم اهدا می‌شود.
وی افزود: علیرضا قزوه، محمدحسین بهرامیان، عبدالرضا قیصری، عبدالرحیم سعیدی راد و ساجده تقی زاده داوران این بخش از جایزه ادبی ریحانه بودند که در 10 روز به بررسی آثار پرداخته و نتایج را اعلام کردند.
دبیر همایش ملی ریحانه النبی تصریح کرد: علاوه بر تقدیر از 8 نفر برگزیده بخش شعر و داستان حداقل 40 نفر از شاعران و نویسندگان شرکت‌کننده در همایش در سه فراز تهران، شیراز و شهرستان مهر در کارگاه‌های ادبی شعر و داستان شرکت می‌کنند.
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز