معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

باید به جوانان اعتماد کرد/ امیدوارم سال ۹۷ سال جوانان ایران باشد

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۵:۱۱
کد خبر: ۶۸۷۵۶۸
باید به جوانان اعتماد کرد/ امیدوارم سال ۹۷ سال جوانان ایران باشد
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید براینکه باید به جوانان اعتماد کرد، گفت: امیدوارم سال 1397 سال جوانان ایران باشد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، محمد مهدی تندگویان در آیین تجلیل از سازمان های مردم نهاد جوان و مراکز مشاوره و تعالی خانواده اداره کل ورزش و جوانان فارس اظهارداشت: به شهرشیراز به دلیل اینکه به دوستان مجمع  قول دادم  سفر کردم  تا به قول هایمان عمل کنیم.
وی ضمن ابراز امیدواری مبنی برتغییر دیدگاه درموردجوانان ، افزود: همه تلاشمان را انجام میدهیم تا قولهایمان را که دادیم عملی کنیم  و بتوانیم  مشکلات بزرگی را از سمن ها  و تشکل ها حل کنیم.
 حل شناسه سازمان های مردم نهاد جوان
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درادامه به حل شدن موضوع شناسه  سازمان های مردم نهاد با وزارت کشور اشاره کرد و ابرازداشت: خوشبختانه این موضوع  حل شد و به توافق رسیدیم تا جوانان به راحتی بتوانند امور مربوطه را پیگیری کنند.
 تندگویان باور جوان درکل کشور  را  از موضوع های بسیار مهم دانست و عنوان کرد:  درهمه حوزه ها و حتی حساس ترین ها باید کار به جوانان اعتماد کرد و کار را واگذارکنیم.
 وی ضمن ابراز امیدواری درخصوص تغییر تحول درحوزه جوانان  اضافه کرد: جوانان دراول انقلاب اصلا تجربه مدیریتی نداشتند اما موفق شدند ، در شرایط کنونی که جوانان درانقلاب رشد کرده اند  و رشد علمی قابل قبول هم دارند.
 تکلیف مدیران بازنشسته دولت مشخص شود
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: دولت اگر برای جوانان نمی توانید کاری انجام دهید یکبار برای همیشه تکلیف مدیران بازنشسته دولت را مشخص  کند تا نشنویم مدیرکلی با 18 سال بازنشستگی هنوزکار می کند.
تندگویان با تاکید براینکه جوانان باید کار کنند و توانمند شوند، گفت: این که استاندار مشاور جوان گذاشته خوب است اما ما مشاور جوان نمیخواهیم ما نیاز به مدیران توانمند جوان اجرایی داریم تا بازنشستگان بیایند مشاور جوان مدیر شوند.
وی  با اشاره به اینکه دنیا به سمت جوانگرایی رفته است ، اظهارداشت: مدیرانی که نمیتواند برای خود یک حساب کاربری در اینترنت بسازد اصلا برای چه سرکار است ، مدیران ما باید درهمه بخش ها حتی درموضوع های اعتقادی ، حوزه  و علوم دینی به جوانان اعتماد کنند.
فارس موفق ترین استان در بحث جوانان
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید براینکه فارس  موفق ترین استان کشور دربحث جوانان است، افزود:  مجمع ملی جوانان با عملکرد مطلوب جوانان شیرازی در شرایط بسیار مطلوب برگزارشد که  جا دارد از بچه های خوب شیراز  که بدون چشم داشتی در مجمع درکنار هم فرهنگ جبهه ها را نشان دادند تشکر کنم.
تندگویان با اشاره به اینکه حضور هیات دولت برای مجمع ملی جوانان در  شیراز بخاطر اعتمادشان به جوانان بود، ادامه داد:  در بین دست اندرکاران برگزاری مجمع ملی جوانان اصلا بحث پست و مقام نبود و  جوانان شیرازی نشان دادند که نشان دادند اگر به آنها اعتماد کنیم کشور دوباره روند رو به جلویی خواهد داشت. 
 وی  سپس سمن ها  را پایگاه های  دانست که میتوانند باعث رشد کشور  شوند و گفت: امیدوارم سال آینده تعداد تشکل ی مردم نهاد جوان  بیشتر شود و خانه های جوان افزایش توام با رشد جمعیت جوان را داشته باشد.
لزوم برون سپاری امور دولت به جوانان
 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  ابراز امیدواری کرد که سال آینده مشاور استاندار فارس  گزارشی  از سپردن کارهای دولت به جوانان توسط مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مدیران این استان ارائه دهد.
تندگویان با بیان اینکه دولت باید خود را کنار بکشد و اداره امور و کارها را به جوانان بسپاردتا رونق در کشور انجام شود ، گفت:  امیدوارم سال آینده گزارش عملیاتی خوبی از برون سپاری کارها ی دولت به جوانان داشته باشیم.
 وی همچنین از از مراکز مشاوره  و تعالی خانواده به دلیل  برگزاری  دوره های مناسب  در برای جوانان  تقدیر کرد و ابرازداشت: جوانان به مراکز مشاوره اعتماد کردند از این رو امیدوارم در سال آینده با استفاده از توانمندی مراکز مشاوره شاهد موفقیت بیشتر جوانان در ازدواج و زندگی باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز