تعداد مصدومان ناشی از ترقه‌بازی در شیراز به ۶ تن رسید

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۱:۱۹
کد خبر: ۶۸۸۴۷۱
تعداد مصدومان ناشی از ترقه‌بازی در شیراز به ۶ تن رسید
رئیس مرکز اورژانس استان فارس گفت: تعداد مصدومان ناشی از انفجار ترقه‌های دست‌ساز و بی‌احتیاطی در این ارتباط طی دیروز و امروز در شیراز به 6 نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدجواد مرادیان اظهارداشت:عصر امروز دو نوجوان در 2 نقطه از شهر شیراز براثر انفجار ترقه‌ دچار مصدومیت شدند.
وی با بیان اینکه یکی از مصدومان در محدوده‌ی ابیوردی شیراز توسط امدادگران در محل مداوا شده است، گفت: شدت جراحات و مصدومیت یکی از مصدومان زیاد بود و به بیمارستان منتقل شده است.
رئیس مرکز اورژانس استان فارس خاطرنشان کرد: یکی از این 2 مصدوم، پسری 13 ساله‌است که براثر انداختن ترقه های دست‌ساز به حیاط منزلشان، به شدت مصدوم شده است.
مرادیان گفت: این پسر بچه از ناحیه‌ی هر دو چشم،‌ هر دو دست و هر دو پا دچار مصدومیت شده که میزان سوختگی در پاها، به مراتب بیشتر و شدیدتر بوده است.
وی خاطرنشان کرد که صبح امروز سه شنبه نیز 2 نوجوان 11 و 13 ساله در شیراز براثر انفجار ترقه دست‌ساز مجروح شدند و با احتساب 2 جوانی که روز دوشنبه از ناحیه چشم صدمه دیده بودند، تعداد مصدومان در شیراز تاکنون به 6 نفر رسیده است.
رئیس مرکز اورژانس استان فارس گفت: 2 مصدومی که روز گذشته از ناحیه‌ی چشم مجروح و به بیمارستان منتقل شده بودند، امروز مرخص شده‌اند.
نظر شما