دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در شیراز

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۳۳۸
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در شیراز
رییس پلیس فتا استان از دستگیری دو نفر کلاهبردار حرفه ای که مبلغ 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در شهرستان شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "حبیب اله رجبلی" اظهارداشت: شخصی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت در یکی از سایت های درج تبلیغات و خرید و فروش کالا با آگهی مبنی بر فروش باغ و ملک مواجه شده و به علت شرایط مناسب قیمتی با شماره تماس درج شده در آگهی ارتباط برقرار کرده و برای انجام معامله به همراه دو نفر که خود را صاحب ملک معرفی کرده بودند به باغ مورد نظر مراجعه و بعد از توافق بر سر قیمت، مبلغ 2 میلیارد ریال برای صاحبان ملک واریز کردم.
وی افزود: پس از مدتی شاکی متوجه می شود که فروشندگان ملک به قصد کلاهبرداری و کسب مال نامشروع اقدام به درج آگهی در فضای مجازی کرده و با جعل سند وی را فریب داده است.
رییس پلیس فتا استان اظهار کرد: موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از بررسی و اقدامات فنی، متهمان که با درج آگهی جعلی در سایت‌های خرید و فروش کالا، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس، هر دو نفر متهم به کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از شاکی اقرارکردند.
سرهنگ رجبلی به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های واسطه‌گر، هوشیاری لازم را داشته باشند و تا زمانی که کالای مورد نظر خود را دریافتنکره اند، وجهی را پرداخت نکنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز