عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد:

لزوم ارتقای رتبه مخابرات فارس از میانه به بالای کشور

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۴:۱۰
کد خبر: ۶۸۹۳۸۱
لزوم ارتقای رتبه مخابرات فارس از میانه به بالای کشور
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: رتبه فارس در عرصه مخابرات باید از میانه به بالا ارتقا یابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، یافتیان در آئین تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم شرکت مخابرات استان فارس با بیان اینکه استان فارس دارای ویژگی‌های خاص الکترونیکی و مخابراتی است، اظهار داشت: به دلیل همین خاص بودن، باید مدیری در فارس در رأس باشد که بتواند آن‌گونه که شایسته این استان است، کار را پیش ببرد.
یافتیان افزود: انتظار ما از مدیر جدید شرکت مخابرات استان فارس بالا بردن رتبه این استان از میانی به بالا است، چراکه ظرفیت‌های فارس بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است.
وی همچنین گفت: تعامل مناسب با مدیران ارشد استان دیگر انتظار ما از مدیر جدید است و دیگر اینکه در بحث توسعه زیرساخت‌ها و نگهداری پیشرفت‌های بیشتری را شاهد باشیم.
روزگار مدیرعامل سابق شرکت مخابرات فارس نیز در این آئین با ارائه گزارشی از عملکرد 3 ساله خود در فارس اظهار داشت: حدوداً هرروز 5 پروژه مخابراتی در این استان کلید خورده که درمجموع یک هزار و 40 میلیارد تومان صرف آن شده است.
وی همچنین گفت: 5 هزار و 271 پروژه را در طول نزدیک به هزار روز خدمت در مخابرات استان فارس دنبال کردیم که بخشی از آن در حال اجرا می‌باشد.
فرشید ایزدی مدیرعامل جدید مخابرات استان فارس نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: فارس نیازمند سرعت بخشی به توسعه زیرساخت‌ها است و به همین منظور از ورود تکنولوژی‌های جدید به این عرصه کوتاهی نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: شاید به‌اندازه تلاشی که کارکنان ما در خدمت‌رسانی انجام می‌دهند، توقعاتشان برآورده نشده که ما توجه بیشتر در این زمینه را در دستور کار داریم.
ایزدی در پایان نیز گفت: اصل مهم خدمت به مردم است و اگر این تفکر در کارکنان مخابرات وجود داشته باشد باوجود بسیاری از کمبودها، مشکلات خودبه‌خود حل خواهد شد چراکه نیت خالصانه‌ای را دنبال کرده‌ایم.
یادآور می‌شود که در پایان این آئین از زحمات روزگار مدیرعامل پیشین مخابرات فارس با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد و ایزدی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان فارس معرفی شد.
ایزدی پیش‌ازاین معاون شبکه مخابرات استان فارس بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز