اسکان بیش از ۱۷۵هزار نفر روز درمدارس فارس

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۰:۲۷
کد خبر: ۶۹۰۷۲۲
اسکان بیش از ۱۷۵هزار نفر روز درمدارس فارس
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: تاصبح روز اول فروردین افزون بر ۱۷۵ هزار نفر روز مسافردر مدارس استان پذیرش واسکان داده شده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی چهارگانه شهر شیراز با اعلام این خبرافزود: تمامی مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش در سراسر استان فارس آماده پذیرش میهمانان نوروزی از سراسر کشور می باشد.
وی  گفت: با آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی در فارس ،امکان رزرو اینترنتی ۷۰ درصد از ظرفیت مدارس و مراکز اقامتی وابسته به این اداره کل برای فرهنگیان سراسر کشور مهیا شد.
نائب رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان استان فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت:امسال دراستان ۱۳ هزار ۴۷۲ کلاس درس درقالب بیش از یک هزار ۶۸۰ مدرسه استان برای اسکان از زائران و مهمانان فرهنگی در نوروز پیش بینی شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس  همچنین گفت: در استان  فارس ۶۸ پایگاه و در شیراز نیز ۵ پایگاه استقبال وپذیرش میهمانان نوروزی فرهنگی دایر است .
حق شناس افزود: از  ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین  نیز ۳هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرش و استقبال واسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروز  فرهنگی در مدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش استان هستند.
وی همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز گفت: تا صبح روز چهار شنبه اول فروردین ،۵۸ هزارو ۵۹۷ نفر در قالب ۱۶ هزار و ۲۷۷  خانواده ودر مجموع ۱۷۵ هزار ۷۹۲ نفرروز درمدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شدند
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز