سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس

لزوم بهره گیری از خرد جمعی برای افزایش بهره وری در آموزش و پرورش

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۹:۵۴
کد خبر: ۶۹۱۱۵۷
لزوم بهره گیری از خرد جمعی برای افزایش بهره وری در آموزش و پرورش
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی امور فرهنگی، باید بسیاری از مسائل و مشکلات موجود جامعه را حل نماید و در این مسیر نیازمند بهره گیری از توانمندی افراد در عرصه های مختلف اجتماعی هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، عبدالرسول احمدی در نخستین روز کاری سال جدید و در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس ، ضمن تبریک آغاز سال جدید گفت:برای ایجاد شرایطی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش باید از خرد جمعی بهره گرفت و با چابک سازی و افزایش بهره وری زمینه تعالی نظام تعلیم و تربیت را فراهم نمود.
وی بهترین راه حل مسائل مختلف اجتماعی را راه حل فرهنگی عنوان کرد و  گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی امور فرهنگی، نقش و تاثیر ویژه ای بر سایر دستگاه ها به عنوان یک مجموعه گسترده، زیر بنایی و انسان ساز دارد .
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود:  نظام تعلیم و تربیت است که باید بسیاری از مسائل و مشکلات موجود جامعه را حل نماید و در این مسیر نیازمند بهره گیری از توانمندی افراد مختلف در عرصه های مختلف اجتماعی هستیم.
احمدی در ادامه با اشاره به جشن آغاز سال نو در ایران گفت:  برگزاری چنین مراسمی در فرهنگ غنی ایرانی آنقدر پربار است که اسلام نیز بر اهمیت این تحول و رویش دوباره طبیعت تاکید نموده و آیات و روایات زیادی نیز در این زمینه آمده است.
وی با بیان اینکه خداوند در همه امور جهان نکات عبرت آموز زیادی قرار داده ، گفت: جنب و جوش و تکاپوی موجود در طبیعت نیز باید منشا تحول و عبرت در انسان باشد ، چنانچه در آیات متعددی ، از تحول در طبیت به عنوان دلیل عقلی بر وجود قیامت یاد شده است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در آیات متعددی بر بیهوده نبودن آفرینش انسان تاکید شده وشواهد عینی و عقلی بسیاری نیز بر وقوع معاد آورده شده است ، همانگونه که بهار و آغاز تحول در طبیت نیز به عنوان نشانه ای از وقوع معاد می باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز