کشف ۵۷۲ کیلوگرم تریاک در فارس

۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۶:۰۵
کد خبر: ۶۹۱۳۳۱
کشف ۵۷۲ کیلوگرم تریاک در فارس
فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان های داراب و نی ریز، 572 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمد علی گودرزی"  اظهارداشت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز با انجام کارهای اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: در این خصوص مأموران به محور قطرویه- نی ریز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از خودرو پژو، 290 کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.
سردار گودرزی با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان داراب، خاطر نشان کرد: مأموران هنگام گشت زنی در محور بندرعباس- داراب، به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو میزان 282 کیلوگرم تریاک کشف کنند.
این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و پدیده شوم مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز