کشف ۹۸ کیلو مواد مخدر در فارس

۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۵:۲۱
کد خبر: ۶۹۲۳۵۵
کشف ۹۸ کیلو مواد مخدر در فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 98 کیلو و 230 گرم تریاک و هروئین در شهرستان های فسا، داراب و نی ریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ " محمد جعفر تولایی "اظهارداشت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویر احمد، محل تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از ایجاد ایست و بازرسی، کامیون مورد نظر توسط ماموران متوقف و راننده خودرو نیز دستگیر شد ؛ در بازرسی از این خودرو 87 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در باک کامیون جاسازی شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: همچنین مأموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودرو سواری سمند را متوقف و در بازرسی از آن 9 کیلو و 860 گرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.
سرهنگ تولایی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری به سه نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مظنون و آنها را دستگیر کردند.
وی افزود: در مدت زمان بازداشت متهمان، از آنها یک کیلو و 370 گرم هروئین که به صورت بلع در معده خود جاسازی کرده بودند، کشف شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز