کشف بیش از ۱۲۷ کیلوگرم تریاک در داراب

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۹۳۲۰۴
کشف بیش از ۱۲۷ کیلوگرم تریاک در داراب
فرمانده انتظامی داراب از کشف 127 کیلو و 740 گرم تریاک و توقیف 2 دستگاه خودرو در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "علیرضا ضربت"  اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب مطلع شدند افرادی به هویت معلوم قصد دارند با استفاده از خودروهای تیزرو مقادیری مواد مخدر را از بندرعباس به داراب انتقال دهند که دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس یک دستگاه خودرو پژو 405 را در محورهای مواصلاتی شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، میزان 88 کیلو و 740 گرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر کنند.
سرهنگ ضربت عنوان کرد: در این خصوص یک دستگاه پژو 405 با یک نفر سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند افرادی به هویت معلوم، موادمخدر را از بندرعباس خریداری و در منزل خود در یکی از روستاهای داراب دپو و در فرصت مناسب آن را به مرکز استان انتقال می دهند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ ضربت خاطر نشان کرد: : مأموران با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل شده و در بازرسی از آن محل، 39 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا 3 نفر قاچاقچی که درون منزل بودند، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی داراب تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز