معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس:

جوانان فارس باید بهتر و دقیقتر دیده شوند

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۲:۲۸
کد خبر: ۶۹۷۱۷۸
جوانان فارس باید بهتر و دقیقتر دیده شوند
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: جوانان فارس باید بهتر و دقیقتر دیده شوند و درهمین راستا تغییرات استراتژیک در راه است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی رضایی در دو دیدار جداگانه با مسئولین مرکز مشاوره زوجین بهار نکو فارس و مدیران ورزشی و امور جوانان عشایر فارس برای ایجاد مسیر های مشترک در تعامل بین نهادی برای انجام امور ویژه جوانان به بحث و تبادل نظر نشست.
در دیدار نخست دوطرف با توجه به ماموریت مشترک در حل و فصل مسایل زوجین بصورت علمی و مدیریت شده بر سر همکاری های بیشتر علمی و مشاوره ای به توافق رسیدند و مقرر شد بهار نکو فارس بعنوان زیر مجموعه سازمان علوم پزشکی و معاونت فرهنگی و امور جوانان فارس نیز بعنوان متولی اصلی جوانان در روزهای آینده مجموعه توافقات خود مانند برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی ویژه زوجین جوان در فارس را براساس تفاهم نامه ای مشترک به امضا رسانند و سال ۹۷ را با همگرایی و هم افزایی بیشتر مدیریت کنند.
در دیدار دوم که با حضور مسئولین طرح و برنامه ریزی و امور جوانان اداره کل امور عشایر فارس برگزار شد موضوعاتی مانند توسعه ی امور مشارکتی در عشایر،ایجاد بستر مناسب برای اجرای برنامه های مشترک توانمند سازی جوانان ،برگزاری کارگاه های تخصصی ازدواج در عرصه های عشایری فارس و... از سوی دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیشنویس طرح نامه ای اجرایی در قالب یک تفاهم نامه مشترک برای ارایه در شوراهای تخصصی جوانان تهیه و مورد بحث و تایید نهایی قرار گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز