استاندار فارس

لزوم حفظ و صیانت از جایگاه برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۵:۰۴
کد خبر: ۶۹۷۱۸۲
لزوم حفظ و صیانت از جایگاه برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز
استاندار فارس با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از گذشته رتبه شاخصی در کشور داشته است، از مدیران و اساتید این دانشگاه خواست در حفظ و صیانت از این جایگاه برتر بیش از پیش کوشا باشند.

به گزارشخبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار در دیدار با مدیران  دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از گذشته  رتبه شاخصی در کشور داشته است، از مدیران و اساتید این دانشگاه خواست در حفظ و صیانت از این جایگاه برتر بیش از پیش کوشا باشند.

وی با بیان اینکه جایگاه کنونی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مرهون زحمات و تلاش های گذشتگان است راه پاسداشت از این تلاش ها و زحمات را تربیت نیروهای شایسته و توانمند و توجه به توسعه زیر ساخت ها دانست و خاطر نشان کرد: در مسیر پیشرفت توقف معنا ندارد.
استاندار فارس همچنین توجه به تاسیس و تقویت شرکت های دانش بنیان در همه بخش ها از جمله حوزه های مرتبط با پزشکی را از ضرورت های دنیای امروز برشمرد.
تبادار با اشاره به اینکه توریسم سلامت از ظرفیت های مطرح در استان است، برخورداری از این ظرفیت را نتیجه تلاش های انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: بهره مندی از توریسم سلامت با تقویت زیرساخت ها تحقق بیشتری می یابد.
وی همچنین از مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست، ارتباط موثر علمی و پژوهشی این دانشگاه در سطح بین الملل را گسترش داده و زمینه بهره وری بیشتر و کارایی و خدمت رسانی گسترده تر در حوزه پزشکی را فراهم کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز