فیلم غیرسینمایی «معرفت» در مرحله پیش تولید

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲:۳۶
کد خبر: ۶۹۹۷۹۷
فیلم غیرسینمایی «معرفت» در مرحله پیش تولید
فیلم غیرسینمایی «معرفت» به تهیه کنندگی محمدرضا دهقانی و عباس مسعودی به کارگردانی فرناز امینی در مرحله پیش تولید قرار گرفت؛ برای آغاز پیش تولید فیلمی با عنوان «معرفت» بازیگر جذب می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدرضا دهقانی وعباس مسعودی تهیه کنندگان فیلم معرفت به تازگی انتخاب بازیگر می کندباتوجه به اینکه فیلم نامه توسط علی سوری درسال ۱۳۹۵ نگارش شده که این فیلم در مرحله انتخاب بازیگر است.
تله فیلم " معرفت" از اتفاقات دراماتیک زندگی یک فوتبالیست میگوید؛ این فیلم به تهیه کنندگی محمدرضا دهقانی وعباس مسعودی می باشد و کارگردانی آن بر عهده فرناز امینی است.
این فیلم برای توزیع در شبکه خانگی دارای مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس است که بزودی فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد.
درباره فیلم:
وقتی تو به دنیای تازه اَی وارد میشی، ممکنه تعادل اونجا رو بهم بزنی...تعادل اتفاقات و روابط آدماشو...؛ "معرفت" مثل عوض کردن ظاهر یه خونه پوسیده ست.
گفتنی است: امینی پیش إز این نیز،  ٥ فیلم بلند داستانی دیگر را، با موضوعات مختلف ورزشی کارگردانی کرده است که در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی، حضور داشته اند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز