مدیرکل اجتماعی استانداری فارس:

زمینه‌ی نشاط جوانان با نگاه به آموزه‌های دینی فراهم شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸:۵۹
کد خبر: ۷۰۲۸۶۸
زمینه‌ی نشاط جوانان با نگاه به آموزه‌های دینی فراهم شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس اعتقاد دارد که می‌توان با نگاهی به آموزه‌های دینی، زمینه‌ی نشاط اجتماعی را برای مردم به‌ویژه جوانان فراهم کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در جلسه هماهنگی به منظور اجرای برنامه‌های هفته شیراز گفت: هرگاه اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مطلوب و مورد درخواست مردم و نیاز جامعه باشد باعث نشاط در جامعه می‌شود.
وی گفت: زمانی که این برنامه‌ها منطبق با ضروریات جامعه تدوین نشود قطعا اقبال عمومی را همراه نخواهد داشت و سبب بروز مشکلات جبران ناپذیری می‌شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس بر همراهی مسئولین با هنرمندان تاکید و اضافه کرد: یکی از وظایف ما مسئولین این است که در کنار هنرمندان باشیم، آنان را حمایت کنیم، به کار آنان احترام بگذاریم و با توجه به مبانی و ارزش‌های دینی و اخلاقی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را هدایت کنیم .
معلم از مدیران دستگاه‌هایی که در اجرای برنامه‌های هفته شیراز همکاری دارند قدردانی کرد و برگزاری برنامه‌های مطلوب، شاد و مفرح در هفته شیراز را مورد تاکید قرار داد.
وی گفت: دستگاه‌های مرتبط خصوصا" اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری و هم‌افزایی دیگر اداره‌ها طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد اجرای برنامه‌های خوب و درخور شان و منزلت شهروندان فهیم شیراز و استان فارس باشیم .
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس با تصریح اینکه وظایف دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های هفته شیراز مشخص شده است گفت: مسئولین با توجه به دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر فراهم کردن زمینه نشاط در جامعه وظیفه دارند با اولویت به مبانی اخلاقی و آموزه‌های دینی زمینه شادابی و نشاط را برای آحاد مردم بویژه جوانان ایجاد کنند.
معلم با اشاره به تشکیل دبیرخانه‌ای با عنوان "هفته شیراز" افزود: کار در امور فرهنگی و هنری بسیار حساس و مهم است و مراقبت مسئولین را می‌طلبد؛ همه برای همکاری با این دبیرخانه مکلف هستند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز