مدیر کل ورزش و جوانان فارس :

توسعه ورزش صدرا رونق همه جانبه این شهر را به دنبال خواهد داشت

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۹:۱۶
کد خبر: ۷۰۴۳۴۶
توسعه ورزش صدرا رونق همه جانبه این شهر را به دنبال خواهد داشت
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: توسعه ورزش شهر صدرا رونق همه‌جانبه این شهر را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب در حاشیه مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی این شهر سخن گفت و افزود: متأسفانه در گذشته پیش بینی های لازم برای توسعه ورزش این شهر انجام نشده است.
وی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته دنیا بهترین زمین های یک شهر برای احداث اماکن ورزشی و توسعه زیرساخت‌های این حوزه درنظر گرفته می شود گفت:متاسفانه تا پیش از این پرت ترین زمین های شهر صدرا برای اماکن ورزشی در نظر گرفته می شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس توجه به ورزش را مسیری مناسب برای برندسازی شهرصدرا دانست و با انتقاد از نگاهی که شهر صدرا را یک شهرک می‌داند گفت: با شناخت صحیح مدیرعامل شرکت عمران صدرا، شهردار و اعضای شورای این شهر از ورزش امیدواریم تا با تغییر نگاه‌ها، درتصمیم‌گیریهای شهری شاهد تخصصی شدن برنامه ریزی ها در حوزه ورزش باشیم.
کامیاب و محروم کردن شهروندان صدرا از امکانات ورزشی را نقض بارز حقوق شهروندی دانست و گفت: با توسعه ورزش و زیرساخت‌های آن در شهر صدرا می‌توان فشار موجود روی ورزش بخش مرکزی شیراز را نیز کمتر کرد.
وی جانمایی تخصصی برای احداث اماکن ورزشی در شهر صدرا را یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهر عنوان کرد و افزود: امیدواریم سال ۹۷ شاهد اتفاقات خوبی در جهت رونق ورزش با رویکرد همگانی باشیم.
او جمعیت انبوه صدرا را نیازمند زیرساخت های استاندارد برای ورزش هایی نظیر ورزش های آبی، جاده سلامت، فوتبال، پیست دوچرخه سواری، اسب سواری و... دانست.
کامیاب خواستار ورود سازمان عمران وشهر داری شهر صدرا به ورزش حرفه ای و تیمداری شد و گفت:حضور محمد ناظم الشریعه به عنوان مسول ورزش این شهر ظرفیت قابل اتکایی است که باید از آن در جهت رونق ورزش صدرا و مطرح شدن نام این شهر در کشور استفاده کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در ادامه خواستار اختصاص زمین مناسب برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهر توسط شهرداری و سازمان عمران صدرا قرارشد و گفت: علی‌رغم اینکه قصد داریم اماکن ورزشی کشور را توسعه دهیم اما از حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود استقبال می‌کنیم.
کامیاب با اشاره به اینکه پیست اسکیت شهر صدرا آماده بهره‌برداری است گفت: امیدواریم زمین چمنی که امروز کلنگ‌زنی شد نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز