مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

امتیاز باشگاه برق جدید دراستان فارس ماند

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۰۶۰۶۹
امتیاز باشگاه برق جدید دراستان فارس ماند
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از ماندگار شدن امتیاز لیگ یک فوتبال مربوط به باشگاه آینده‌سازان همراه برق جدید فارس در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب اظهارداشت: با تلاش‌های همه‌ جانبه دوستداران فوتبال و حمایت‌های نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین وفراشبنددرمجلس شورای اسلامی و دوستداران باشگاه قشقایی، امتیاز لیک یک فوتبال باشگاه آینده‌سازان همراه برق جدید فارس به باشگاه قشقایی واگذار شد.
وی بابیان اینکه این قراردادشنبه 22 اردیبهشت، رسماً در هیات فوتبال استان فارس به ثبت خواهد رسید افزود: حق فوتبال فارس داشتن حداقل یک تیم در لیگ برتر فوتبال است که امیدواریم با وحدت و همدلی و حمایت‌های همه‌جانبه از نمایندگان استان در فصل آینده شاهد وقوع چنین رخدادی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس، باشگاه قشقایی شیراز را باشگاهی با پشتوانه‌ای از هوادار و علاقه‌مندان پرشور دانست و با تأکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه این باشگاه خیل تماشاگران و هواداران آن هستند ابراز امیدواری کرد تا در فصل جدید این تیم بتواند با همدلی و وحدت نماینده‌ای شایسته برای استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال باشد.
کامیاب اعتقاد به خرد جمعی در کنار نقد سازنده را یکی از عوامل موفقیت دانست و افزود: همه ما تلاش خواهیم کرد تا دو نماینده فارس در لیگ دسته یک در شرایطی قابل‌قبول فصل را شروع و به پایان برسانند.
وی با تأکید بر ادامه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از نمایندگان استان فارس در لیگ‌ها و رشته‌های مختلف افزود: در فصل پیش رونیز در حد توان و بضاعتمان از دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی حمایت خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد که امتیاز نماینده فارس در لیگ دسته 2 فوتبال کشور نیز در استان فارس خواهد ماند.
کامیاب درعین‌حال گفت: باشگاه‌های ما باید برنامه‌ریزی دقیق و تدوین چشم‌انداز شرایط را به‌گونه‌ای ایجاد کنند تا باید بنگاه‌های اقتصادی با میل و رغبت به حمایت مالی از آن‌ها اقدام کنند.
وی ابرازداشت: در هیات مدیره جدید باشگاه قشقایی شیراز، افرادی همچون کوروش کرم پور، سیدمحمودموسوی ، روح الله نجف پور، یدالله رحمانی و نادرطیبی حضوردارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز