رییس انجمن روابط عمومی فارس:

عناوین روزهای هفته روابط عمومی سال ۱۳۹۷ اعلام شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۶۷۰
عناوین روزهای هفته روابط عمومی سال ۱۳۹۷ اعلام شد
رییس ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی فارس از اجرای برنامه های هفته روابط عمومی در هفته جاری خبر داد و گفت: برنامه های هفته روابط عمومی از 27 اردیبهشت لغایت 2خرداد ماه در استان فارس اجرا می گردد.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس ، مسعود عطایی نژاد گفت : پس از برگزاری موفق پنج دوره گرامیداشت هفته روابط‌عمومی و استقبال فعالان این حوزه در سراسر فارس از این رویداد، مقرر شد تا در ششمین دوره این هفته با در نظر گرفتن نقش روابط‌عمومی‌ها در ارایه راهکارهای نظری و عملی در حل برخی از مشکلات و معضلات روز کشور، نسبت به نامگذاری روزهای این هفته اقدام شود.
رییس انجمن روابط عمومی فارس در ادامه افزود : به همین منظور و پس از بررسی‌های فراوان و تبادل نظر با اعضای شورای سیاست‌گذاری ، شعاراصلی هفته روابط‌عمومی سال ۱۳۹۷«روابط‌عمومی؛ تفاهم-تعامل-مسؤولیت اجتماعی» تعیین گردید.
وی در ادامه عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی در سال ۱۳۹۷ را به شرح ذیل اعلام کرد:
روز اول ۲۷ اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ بهینه‌سازی الگوی رفتاری– کالای ایرانی
روز دوم، ۲۸ اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ بهینه‌سازی الگوی رفتاری – آب
روز سوم، ۲۹ اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ بهینه‌سازی الگوی رفتاری – محیط‌زیست
روز چهارم، ۳۰ اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ بهینه‌سازی الگوی رفتاری – شبکه‌های اجتماعی
روز پنجم، ۳۱ اردیبهشت‌ماه: روابط‌عمومی؛ بهینه‌سازی الگوی رفتاری – سلامت
روز ششم، ۱ خردادماه: روابط‌عمومی؛ بهینه‌سازی الگوی رفتاری – کتاب‌ و کتابخوانی
روز هفتم، ۲ خردادماه: روابط‌عمومی؛ بهینه‌سازی الگوی رفتاری – ارتباطات
عطایی نژاد با اشاره به ویژه برنامه های پاسداشت هفته روابط عمومی اظهار داشت : با توجه به عناوین ایام هفته روابط عمومی برنامه های همچون : دیدار با کارآفرینان استان ، بازدید از مدرسه طبیعت ژاهو ، چهارمین نشست روابط عمومی و رسانه ، بازدید از آکادمی تیراندازی قهرمان جهان(ساره جوانمردی) و تقدیر و قدردانی از ایشان  ،  بازدید از مرکز اسنادملی و خوانش کتاب « روابط عمومی چیست؟ » ، برگزاری میزگرد تخصصی روابط عمومی و دیدار با مقامات استانی و خانواده شهدا  از اهم برنامه های ششمین هفته روابط عمومی خواهد بود  .
شایان ذکر است که فعالان روابط‌عمومی  نهادها، سازمانها و شرکتهای خصوصی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه‌های  موصوف با شماره 09173136517 تماس حاصل نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز