استاندار فارس:

پروژه های عمرانی فرودگاه شیراز با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۰:۱۶
کد خبر: ۷۰۹۱۱۰
پروژه های عمرانی فرودگاه شیراز با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است
استاندار فارس گفت: هم اکنون پروژه هایی با اعتبار نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف فرودگاهی استان از جمله ترمینال خارجی، تامین تجهیزات هوانوردی ، بهبود وضعیت ترمینال قدیم در فرودگاه شیراز و ... در حال اجرا است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار در بازدید از پروژه های عمرانی فرودگاه بین المللی شیراز، بر ضرورت توسعه زیر ساخت های حمل و نقل هوایی در استان فارس تاکید کرد و افزود: با توجه به اثربخشی زیر ساخت های حمل و نقل هوایی در ابعاد مختلف اقتصادی، گردشگری و به تبع آن رونق در استان، این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
 مهندس تبادار یادآور شد: هم اکنون پروژه هایی با اعتبار نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف فرودگاهی استان از جمله ترمینال خارجی، تامین تجهیزات هوانوردی، بهبود وضعیت ترمینال قدیم در فرودگاه شیراز ... در حال اجرا است.
 استاندار فارس با تاکید بر اینکه فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز در آینده و با تکمیل این پروژه‌ها میتواند  به یک هاب فرودگاهی در جنوب کشور تبدیل شود، از توجه به توسعه فرودگاهی در سایر شهرستان های استان خبر داد و افزود: ترمینال های جدید شهرستان های لار و لامرد در ماه های آینده تکمیل شده و به بهره برداری خواهند رسید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:  توجه به روند تکمیل پروژه فرودگاهی جهرم و داراب نیز در دستور کار قرار دارد.
مهندس تبادار با اشاره به اولویت توسعه فرودگاه شیراز ابراز امیدواری کرد: بخش زیادی از این پروژه های عمرانی در فرودگاه بین المللی شیراز با اهتمام  مدیریت فرودگاه و تلاش بیشتر پیمانکار تا پایان سال جاری تکمیل شده و به بهره برداری برسد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز