مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

رویکرد دولت شکوفایی و رونق ورزش در شهرستان ها است

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۶:۴۷
کد خبر: ۷۱۱۰۹۳
رویکرد دولت شکوفایی و رونق ورزش در شهرستان ها است
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: رویکرد دولت شکوفایی و رونق ورزش در شهرستان ها و مناطق محروم است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان فراشبنداظهارداشت: چمن مصنوعی شهرستان فراشبند با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان احداث و طی یک سال به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین از کلنگ‌زنی خانه جوان این شهرستان به عنوان یکی از ۵ شهرستانی که سازمان‌های مردم نهاد جوان و فعال دارند خبر داد و گفت: این پروژه نیز امروز با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی کلنگ‌زنی شد.
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس در ادامه به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان فارس در شهرستان فیروزآباد اشاره کرد و گفت: کل اعتبارات عمرانی این شهرستان در برنامه پنجم توسعه که اتفاقاً ۶ سال هم به طول انجامید یک میلیارد و چهارصد و ۱۹ میلیون تومان بوده است این در حالی است که در سال ۹۶ یعنی اولین سال از برنامه ششم توسعه سهم شهرستان فیروزآباد از اعتبارات عمرانی حوزه ورزش شش و نیم میلیارد تومان بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس توجه به توسعه ورزش در شهرستانها، روستاها و مناطق محروم را سیاست دولت در جهت ترویج نگاه عدالت محورانه در نقاط مختلف کشور دانست و گفت: در سال ۹۶ مبلغ ۳۵۵ میلیون تومان اعتبار جهت تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان فیروزآباد هزینه شده است.
کامیاب خواستار ارتباط گسترده تر روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان با فرمانداران، نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه شدو افزود :این وظیفه کارگزاران دولتی است که خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برساند.
وی در ادامه از هزینه کرده ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در دو روستای رودبار و بایگان فیروزاباد برای ساخت دوسالن ورزشی خبر داد و گفت: تامین تجهیزات ورزشی، توسعه زمین‌های روباز روستایی، تامین سخت‌افزارهای ورزش صخره نوردی و... اقداماتی است که در سال ۹۶ و از محل شش و نیم میلیارد تومان اعتبار ذکر شده انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین از در دست ساخت بودن ۵ زمین چمن روستایی در شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: در حوزه نزم افزار نیز ۴۸ میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی کمک شده است.
کامیاب با تقدیر از نگاه ویژه نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین و همچنین فرمانداران این شهرستان ها به مقوله ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تا با تحقق برنامه ششم توسعه در سال دوم اجرای آن اعتبارات عمرانی شهرستان به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز