کشف ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در استان فارس

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۱:۵۲
کد خبر: ۷۱۱۷۲۷
کشف ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در استان فارس
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بالغ بر 60 میلیارد ریال کالای قاچاق در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی"اظهار داشت: طرح ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی 72 ساعت گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر رده های انتظامی استان، اجرایی شد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، 91 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و با تلاش مأموران انتظامی 118 متهم شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق کشف شد، افزود: ارزش محموله های قاچاق کشف شده بالغ بر 60 میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار گودرزی تصریح کرد: طی دو ماه اول سال جاری بالغ بر 35 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 32 درصد افزایش داشته است؛ در این مدت 739 دستگاه خودرو توقیف و یک هزار و 354 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.
وی در پایان تأکید کرد: مأموران انتظامی استان فارس در اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز