٦٠٠ ملیون ریال بن خرید به نمایشگاه قرآنی رسید

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۸:۴۸
کد خبر: ۷۱۲۲۴۳
٦٠٠ ملیون ریال بن خرید به نمایشگاه قرآنی رسید
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از توزیع ٦٠٠ ملیون ریال بن با تخفیف ٧٠ درصدی در نمایشگاه قرآنی به منظور خرید کتاب و محصولات مرتبط فرهنگی با عترت و قرآن "عروه الوثقی" خبر داد و گفت: چهارشنبه نهم خرداد ماه جاری با حضور استاندار فارس، از خادمان و فعالان قرآن و عترت تجلیل می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، با عنوان «عروةالوثقی» با ۶۳ غرفه کار خود را آغاز کرده است؛ گفت: ٦٠٠ ملیون ریال بن خرید با تخفیف  ٧٠ درصدی در نظر گرفته شده است که در محل نمایشگاه یاد شده توزیع می شود.
وی  با اعلام این خبر که چهارشنبه نهم خرداد ماه جاری ساعت ١٨ با حضور استاندار فارس از خادمان و فعالان قرآن و عترت تجلیل می شود، افزود: از این میزان بن خرید؛ مبلغ ١٠٠ هزار تومان برای افراد زیر لیسانس ؛ ١٥٠ هزار تومان برای کارشناسی به بالا و همچنین به موسسات قرآن و عترت نیز ٥٠٠ هزار تومان تعلق می گیرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه نمایشگاه دارای ۶۳ غرفه است، گفت: ۱۲ مؤسسه قرآنی و همچنین انتشارات مختلفی از استان فارس و شهر مقدس قم در این نمایشگاه حضور دارند. وی با یادآوری اینکه این نمایشگاه تا ۱۰ خردادماه جاری پا برجاست، گفت: در این نمایشگاه تلاش کردیم تا علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای قرآنی مؤسسات و نهادهای قرآنی یکسری ابتکارات جدیدی را که شاید در نمایشگاه‌های استان‌های دیگر چنین کارهایی انجام نمی‌شود، را انجام دهیم.
سهرابی، مصداق این مسئله را برپایی روزانه مشاعره قرآنی با حضور نونهالان توسط مؤسسه قرآنی ذکر جمیل فارس اعلام کرد و با دعوت از همه اقشار مختلف مردم جهت حضور و بازدید و استفاده از آخرین دستاوردها و محصولات قرآن و عترت ارائه شده در این نمایشگاه افزود: از آنجا که شیراز شهر علم و ادب و فرهنگ و هنر است لذا باید در مباحث ادبی حتی در عرصه‌های قرآن و عترت نیز بدرخشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز