دستگیری کیف قاپان حرفه ای با ۴۲ فقره سرقت در شیراز

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۳:۲۲
کد خبر: ۷۱۸۱۲۱
دستگیری کیف قاپان حرفه ای با ۴۲ فقره سرقت در شیراز
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 سارق حرفه ای و کشف 42 فقره کیف قاپی در شهرستان شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سردار "احمدعلی گودرزی"اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی با یک دستگاه پراید هاچ بک در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس یک کیف قاپ حرفه ای که با خودرو پراید در حال تردد بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
سردار گودرزی با بیان اینکه فرد کیف قاپ در بازجویی های انجام گرفته به 42 فقره کیف قاپی با همدستی دو نفر دیگر در شهر شیراز اقرار کرد، افزود: در بازرسی از خودرو این فرد، 6 عدد کیف زنانه و 22 دستگاه گوشی موبایل مسروقه کشف شد.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه این فرد دارای سابقه کیفری می باشد، افزود: در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر دو همدست سارق که یکی از آنها خانمی جوان بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در برخی از سرقت ها سارقان با پوشش زنانه اقدام به کیف قاپی از شهروندان در مناطق مختلف شیراز می کردند، اظهار کرد: تعامل مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت مهم و اثرگذار می باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز