اخاذ مامور نما در دام ماموران پلیس لارستان گرفتار شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۱۸۷۱۵
اخاذ مامور نما در دام ماموران پلیس لارستان گرفتار شد
فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک اخاذ مامور نما در آن شهرستان خبر داد که تحت پوشش مامور اقدام به اخاذی و سرقت از خودروهای عبوری می کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "حسین دیندارلو" اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مطلع شدند سه نفر با یک دستگاه خودرو پژو 405 تحت پوشش مامور به صورت مسلحانه اقدام به اخاذی از خودوهای عبوری در محور بندرعباس به لارستان می کنند.
وی ادامه داد: این افراد در محورهای مواصلاتی سوژه های خود را انتخاب و با غصب عنوان مامور به بهانه های مختلف اقدام به اخاذی از آنها می کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار کرد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر از سارقان شناسایی و پلیس برای دستگیری وی وارد عمل شد.
سرهنگ دیندارلو تصریح کرد: در یک عملیات منسجم متهم به هویت "خ-م" در حالی که در منزل خود مخفی شده بود توسط پلیس دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو 405 که با آن اقدام به اخاذی می کردند نیز توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر متهم کماکان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل متهم دو قبضه سلاح جنگی و تعدادی خشاب و مهمات مربوطه نیز کشف شد.
این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروندان در صورت مراجعه ماموران انتظامی، از آن ها برگ ماموریت و کارت شناسایی بخواهند و در صورت موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز