انهدام باند توزیع دلارهای تقلبی در شیراز

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۲:۰۳
کد خبر: ۷۱۹۲۶۴
انهدام باند توزیع دلارهای تقلبی در شیراز
رئیس کلانتری 11 زند شهرستان شیراز گفت: ماموران پلیس آگاهی این کلانتری اعضای باند کلاهبرداران توزیع دلارهای تقلبی با 17 هزار و 100 قطعه دلار دستگیر کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "اصغر انتظامی" اظهارداشت:در پی مراجعه شخصی به هویت معلوم به کلانتری مبنی بر اینکه برای انجام امورات روزانه مبلغ 200 دلار از شخصی ناشناس خریداری کرده ام که پس از بررسی متوجه شده ام دلارها تقلبی و مورد کلاهبرداری قرار گرفته ام.
وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و ماموران مطلع شدند 4 نفر به هویت معلوم در امر توزیع دلارهای تقلبی در یکی از محله های شیراز فعالیت می کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهمان توسط ماموران شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفتند.
سرهنگ انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه هر 4 نفر متهم  را دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.
رئیس کلانتری 11 زند شهرستان شیراز با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر فروش دلارهای تقلبی اقرار کردند، عنوان داشت: طبق اعلام کارشناسان مبلغ اسکناس های جعلی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ارز مورد نیاز خود را از صرافی های معتبر دریافت کنند تا در دام سود جویان که ممکن است بخواهند از این فضا سوء استفاده کنند نیفتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز