فرمانده انتظامی استان فارس:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳۵ فقره سرقت در مرودشت

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۴:۵۳
کد خبر: ۷۱۹۲۶۷
دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳۵ فقره سرقت در مرودشت
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 35 فقره سرقت در شهرستان مرودشت خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار"احمدعلی گودرزی"اظهارداشت:در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت قرارگرفت.
وی افزود: تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل و با بررسی صحنه های سرقت، تحقیقات میدانی، بکارگیری شگرد های خاص پلیسی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، 3 نفر از سارقان و یک نفر مالخر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.
سردار گودرزی عنوان داشت: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 35 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اقرار کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان تعدادی اموال مسروقه از جمله شلتوک، ابزار آلات ساختمانی، دریل، پیکور، سنگ فرز،آچار و...کشف شد.
فرمانده انتظامی استان به مالکان ساختمان های نیمه کاره توصیه کرد: برای مراقبت بیشتر از اموال خود در این اماکن حتما از نگهبان استفاده کنند، در صورت نبود نگهبان در طول مدت شبانه روز به ویژه شب ها چندین مرحله از آن سرکشی و بازدید داشته باشند و در صورت امکان وسایل و تجهیزات ساختمانی را در یک اتاق مسقف و دارای قفل و استحکامات لازم نگهداری کنند.
نظر شما