سارقان احشام در دام پلیس آگاهی فارس

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۰۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۰۳۵۷
سارقان احشام در دام پلیس آگاهی فارس
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری 3 نفر سارق احشام و کشف 30 فقره سرقت در بخش "دشت ارژن" شهرستان شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "فرج شجاعی" اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در بخش "دشت ارژن" شهرستان شیراز ، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرارگرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری 3 نفر سارق احشام که یه صورت تیمی اقدام به سرقت می کردند، شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به 30 فقره سرقت احشام در بخش دشت ارژن شهرستان شیراز اعتراف کردند.
سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: کلیه صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون 20 نفر از شکات شناسایی شده اند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح استان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز