توقیف محموله قاچاق یک میلیارد و ۶۶۰ میلیونی در ممسنی

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۰:۱۰
کد خبر: ۷۲۱۰۵۹
توقیف محموله قاچاق یک میلیارد و ۶۶۰ میلیونی در ممسنی
فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 660میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "محمد هاشم قسام" اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان ممسنی در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به 4 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده موفق شدند، 2 هزار کیلوگرم آجیل، 2 هزار و 400 کیلوگرم برنج، یک دستگاه گنج یاب قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.
سرهنگ قسام با اشاره به دستگیری 4 نفر قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضائی، عنوان داشت: ارزش محموله های قاچاق کشف شده، یک میلیارد و 660 میلیون ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز