دستگیری سارقان عابر بانک در شیراز

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۶:۴۳:۴۹
کد خبر: ۷۲۷۲۶۸
دستگیری سارقان عابر بانک در شیراز
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف عابر بانک در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی" اظهارداشت: در پی ارجاع یک فقره سرقت به عنف عابر بانک در یکی از خیابان های شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز که در نهایت 3 نفر متهم به هویت معلوم را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر و برای تخقیقات تکمیلی به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت به عنف عابر بانک از شاکی اقرار کردند.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه سارقان مبلغ یک میلیارد و  800 میلیون ریال از عابر بانک برداشت کرده بودند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است، خاطر نشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت در استان فارس با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان با جدی گرفتن هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، می‌توانند پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز