دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۶:۴۲:۰۶
کد خبر: ۷۳۰۸۴۸
دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 30 فقره سرقت در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت  از مطب های ترک اعتیاد و آموزشگاه های موسیقی در شهرستان شیراز، تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیس را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم به هویت "م-پ" شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.
سردار گودرزی تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 30 فقره سرقت از مطب های ترک اعتیاد و آموزشگاه های موسیقی در شیراز اقرار کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه متهم اموالی از قبیل 3 دستگاه سازه تار، 4 دستگاه سنتور، 3 دستگاه تار، یک دستگاه پیانو، 6 دستگاه دی وی آر، 2 دستگاه وا فای، 6 عدد مهر پزشکی، یک دستگاه لیزر فیزیوتراپی، یک دستگاه ای اف فیزیو تراپی، یک دستگاه دوربین، 5 دستگاه کیس و 2 دستگاه کیبورد، یک دستگاه مودم و حدود 400 عدد کلید کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان با پلیس است، عنوان داشت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هرگونه اخبار را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز