مهندس تبادار:

مردم ایران ارتباط عمیقی با اهل بیت(ع) دارند

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۲:۳۷
کد خبر: ۷۳۱۱۶۸
مردم ایران ارتباط عمیقی با اهل بیت(ع) دارند
استاندار فارس در مراسم روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گفت: مردم ایران همواره ارتباطی عمیقی با اهل بیت(ع) داشته و از وجود آنان در زمینه های فرهنگی و مذهبی استفاده لازم را برده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،مهندس اسماعیل تبادار افزود: امیدوارم روز به روز پیوند مردم با ائمه اطهار(ع) که دارای کارکردهای فرهنگی و مذهبی مهمی است بیشتر و مستحکم تر شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با خیرمقدم به زائرانی که از نقاط مختلف کشور به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) به شیراز آمده اند، گفت: از مسئولان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که زمینه لازم را برای آرامش و رفاه مسافران و زائران فراهم کرده اند تا در محیطی امن و مناسب بتوانند به فعالیت های دینی و فرهنگی بپردازند، قدردانی می کنم.
مهندس تبادار با بیان اینکه حضور زائران در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به عنوان مرکز مهم دینی در سطح کشور، اشاعه دین و مذهب محسوب می شود، افزود: امیدوارم پیوند و ارتباط مردم با حرم های مطهر امام زادگان واجب التعظیم روز به روز مستحکم تر شود و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب که حرم مطهر شاهچراغ(ع) را سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران قلمداد کردند، همگان بتوانند از وجود این امامزاده عظیم الشان بهره مند شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز