مدیر روابط عمومی صدا و سیما مرکز فارس:

شبکه فارس چشم نوازتر می شود

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۸:۵۵
کد خبر: ۷۳۳۰۴۹
شبکه فارس چشم نوازتر می شود
مدیر روابط عمومی صدا و سیما مرکز فارس گفت :گرافیک جدید سیمای مرکز فارس آماده بهره برداری شده است و با تغییرات انجام شده شبکه فارس چشم نوازتر می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی داور پناه اظهارداشت: صدا و سیمای فارس به میمنت دهه مبارک کرامت و در آستانه میلاد پر خیر و برکت حضرت امام رضا علیه السلام و با هدف ارائه مطلوب تر برنامه های تلویزیونی در گرافیک جدید تصویری اقدام به تغییر گرافیک شبکه کرد .
وی افزود: در این تغییر نشان شبکه باز آفرینی شد و در سمت راست قاب تلویزیون جای گرفت  و همچنین شکل و اندازه قلم نوشتاری زیر نویس ها و پس زمینه های آن ها برای بهتر دیده شدن بهبود یافت .
 مدیر روابط عمومی صدا و سیما مرکز فارس ادامه داد:  اعلام برنامه ها،اعلام برنامه بعدی ،اعلام اوقات شرعی و آب و هوای استان نیز از این پس در قالبی جدید تقدیم بینندگان خواهد شد .
 داور پناه اضافه کرد: در این تغییرات کلی همچنین دکور خبر سیمای فارس نیز طراحی شد و از این پس بخش های مختلف خبر فارس در دکوری جدید و جذاب پخش می شود .
وی تاکید کرد: صدا و سیمای فارس تلاش کرده است همزمان با توجه به ارتقاء کیفی محتوای تولیدات خود از شکل و قالب ارائه نیز غفلت نکند .
 مدیر روابط عمومی صدا و سیما مرکز فارس عنوان کرد: در مرحله اول این طرح ها  را به صورت آزمایشی رونمایی کرده است و بنا دارد در هفته دولت این اقدامات را به همراه ۱۵۰ دستاورد رسانه ای دیگر با حضور مقامات ارشد ملی و استانی تقدیم مردم شریف استان فارسکند.
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز