مدیر کل میراث فرهنگی فارس:

کاهش ورود گردشگران خارجی تابع الگوی بازارگردشگری است

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۷:۲۱
کد خبر: ۷۳۳۲۵۸
کاهش ورود گردشگران خارجی تابع الگوی بازارگردشگری است
مدیر کل میراث فرهنگی فارس با اشاره به برنامه‌ی ورود گردشگران خارجی به استان فارس، کاهش تعداد گردشگران خارجی را تابع الگوی بازار گردشگری بین‌المللی در کشور دانست .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مصیب امیری گفت: برنامه سفر گردشگران خارجی به کشور ایران از نیمه دوم فروردین ماه تا اوایل تابستان و از نیمه دوم شهریور ماه تا اواخر آبان ماه است .
او تصریح کرد: این الگوی زمانی در سالیان گذشته همواره به عنوان الگوی غالب در ورود گردشگران خارجی به مقصد ایران و تبع آن استان فارس وجود داشته است .
امیری گفت: این اداره کل در کنار توجه جدی به توسعه گردشگری ورودی این اداره کل در نظر دارد با حمایت از برنامه های اجرایی گوناگون، شرایط را برای تحرک پذیری بیش از پیش گردشگری داخلی و درون استانی فراهم کند تا در فصول کم گردشگر خارجی بتوانیم ازظرفیت های اقتصادی این صنعت  کماکان بهره مند باشیم .
وی گفت: لازم است تا برای تحقق این هدف از ظرفیت های بالفعل و بالقوه استفاده شده و با روش های مختلف بازاریابی از جمله ارائه بسته های سفرهای ارزان قیمت در جذب گردشگران داخلی بکوشیم .
مدیر کل میراث فرهنگی فارس، با بیان اینکه توجه به خرد جمعی و مشورت در همه‌ی زمینه‌ها تاثیرگذار است، گفت: این اداره کل با هدف توسعه گردشگری استان در نظر دارد این  نشست ها را در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و رسانه‌ای، به صورت  متوالی هر دو هفته یک بار برگزار کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز