مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

برنامه های هفته گرامیداشت خبرنگار مدون شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۴۴۷۵
برنامه های هفته گرامیداشت خبرنگار مدون شد
جلسه نهایی هماهنگی برنامه های هفته گرامیداشت خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، با حضور نمایندگی از خانه مطبوعات فارس و انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان در نشستی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس گروه مطبوعات و امور رسانه های این اداره کل برگزار شد، سهرابی با بیان اینکه گرامیداشت هفته خبرنگار باید در شأن و جایگاه اصحاب رسانه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این نشست که محمد پشوتن، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری، غیاث ملک حسینی، عضو هیئت رییسه خانه مطبوعات و اباذر ظهرابی، مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس حضور داشتند، افزود: ستاد بزرگداشت هفته خبرنگار باید با مشارکت همه اهالی رسانه ایجاد شود.

صابر سهرابی  با تاکید بر اینکه در روز بزرگداشت خبرنگار، یک روز شاد در کنار خانواده بودن یکی از پیشنهادهایی است که نیاز به توجه دارد، افزود: پیشنهاد می کنم در یکی از روزهای هفته خبرنگار، همه اصحاب رسانه به کنسرت موسیقی دعوت شوند.

وی در خصوص برنامه آموزشی در طول هفته بزرگداشت خبرنگار، اعلام کرد: ما آمادگی داریم هر یک از استادان علوم ارتباطات و رسانه را برای آموزش به شیراز دعوت کنیم تا در قالب دوره آموزشی کوتاه مدت به دانش خبرنگاران و اصحاب رسانه کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ادامه یکی از ارزشمندترین هدایا به خبرنگاران را برپایی دوره آموزشی دانست و افزود: خانه مطبوعات به طور جداگانه و انجمن صنفی به طور مستقل می توانند استادان مورد نظر خود را به ما پیشنهاد کنند تا ما نسبت به دعوت آنها برای برگزاری کارگاه آموزشی اقدام کنیم.

سهرابی خواستار همدلی میان اعضای خانه مطبوعات و انجمن صنفی شد و اعلام کرد: حتی اگر برای ارتقا سطح برنامه های هفته خبرنگار نیاز به موازی کاری هم باشد، اشکالی در آن وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز